5.0
gebaseerd op 176 reviews

Super tevreden met mijn lashlift en erg vriendelijke specialiste 😊 Would recommend for sure!!!

Lara - bijna 4 jaar geleden

Zeer vriendelijke dame! Doet haar werk heel nauwkeurig. Mijn nagels zien er fantastisch uit! ❤️

Lamyae - bijna 4 jaar geleden
Bala - bijna 4 jaar geleden

Wat een aangename kennismaking ! Heel vlot, heel leuk, heel professioneel. Alles mooi voorbereid, alles mooi toegelicht op voorhand. Duidelijke toelichting omtrent de nazorg ook. Heel leuke eerste ervaring! Dankjewel en tot snel ( niet te snel 😅)

Sara - bijna 4 jaar geleden
Dicle - ongeveer 4 jaar geleden

Geweldig!! Ik ben supertevreden.

Klant - meer dan 4 jaar geleden