5.0
gebaseerd op 176 reviews
Fatma - ongeveer 3 jaar geleden

top top top

Amber - ongeveer 3 jaar geleden

ik werd met open armen ontvangen en voelde me erg op me gemak bij haar. Ze was super vriendelijk en zeer sociaal.

Seline - ongeveer 3 jaar geleden

Top!

Naoual - ongeveer 3 jaar geleden

Gaat zeer hygiënisch en verzorgd te werk. Mijn nagels zijn zeer netjes en mooi gedaan. Tevreden!!

Lamyae - ongeveer 3 jaar geleden
Caroline - meer dan 3 jaar geleden

Super vriendelijke meid.
Wij komen zeker nog terug!

Jana - meer dan 3 jaar geleden
Nermine - meer dan 3 jaar geleden
Yousra - meer dan 3 jaar geleden

Zeer klantvriendelijk en tevreden!

Ebru - meer dan 3 jaar geleden