5.0
gebaseerd op 176 reviews

Heel professioneel maar met een persoonlijke Touch. Telkens weer heel blij met het resultaat!

Veronique - bijna 2 jaar geleden
Ine - bijna 2 jaar geleden
Meriem - bijna 2 jaar geleden

Ik ben super vriendelijk ontvangen. Sibel is een vlotte en zeer vriendelijke dame. Ze gaat zeer gedetailleerd aan het werk. Mijn nagels zien er weer super uit!

Lamyae - bijna 2 jaar geleden

Zeer lieve en vriendelijke vrouw ! Aanrader :)

Priscilla - bijna 2 jaar geleden

Wederom genoten van mijn behandeling! Niet alleen mijn nagels zijn weer prachtig maar Sibel is ook gewoon een super fijn persoon

Alyssa - bijna 2 jaar geleden
Gözde - bijna 2 jaar geleden

Top dame! Top service!

chantal - bijna 2 jaar geleden
Veronique - bijna 2 jaar geleden

Zeer vriendelijke ontvangst en een super professionele pedicure.
Een dame die er met hart en ziel voor gaat 👍

Liliane - bijna 2 jaar geleden