Aynur
-
ongeveer een jaar geleden
Ik heb zoals gisteren, 8/4/25, beloofd de productlijst via insta doorgestuurd voor de bewuste "French nails" 🤷♀️🙏😊... Maar voor de rest een absolute topervaring gehad en ooohzo lekker id watjes gelegd met een koffietje dabei ✨️🥰 Groetjes F.
Fatima
-
ongeveer een jaar geleden
Super professioneel, geduldig en oog voor detail!
Barbara
-
ongeveer een jaar geleden
Thank you Sibel ❤️
Alyssa
-
meer dan een jaar geleden
Top!!!!!!!!! 😍😍😍😍
Tania
-
meer dan een jaar geleden
Super lieve vrouw die me echt op mijn gemak had gesteld en ook heel geduldig. Ben echt super blij met het resultaat, ik kom zeker en vast terug!!
Selin
-
meer dan een jaar geleden
Heel vriendelijk en heel goed in hun job 👌👌👌
Echt een aanrader
Fatma
-
meer dan een jaar geleden
Heel vriendelijk, stipt & hygiënisch!
Tansu
-
meer dan een jaar geleden
Zeer vriendelijk en professioneel
Clo
-
meer dan een jaar geleden
Wederom super goed geholpen door Sibel, mijn nagels zijn weer prachtig en helemaal klaar voor de vakantie! 🤍
Alyssa
-
bijna 2 jaar geleden