5.0
gebaseerd op 176 reviews
Aynur - ongeveer een jaar geleden

Ik heb zoals gisteren, 8/4/25, beloofd de productlijst via insta doorgestuurd voor de bewuste "French nails" 🤷‍♀️🙏😊... Maar voor de rest een absolute topervaring gehad en ooohzo lekker id watjes gelegd met een koffietje dabei ✨️🥰 Groetjes F.

Fatima - ongeveer een jaar geleden

Super professioneel, geduldig en oog voor detail!

Barbara - ongeveer een jaar geleden

Thank you Sibel ❤️

Alyssa - meer dan een jaar geleden

Top!!!!!!!!! 😍😍😍😍

Tania - meer dan een jaar geleden

Super lieve vrouw die me echt op mijn gemak had gesteld en ook heel geduldig. Ben echt super blij met het resultaat, ik kom zeker en vast terug!!

Selin - meer dan een jaar geleden

Heel vriendelijk en heel goed in hun job 👌👌👌
Echt een aanrader

Fatma - meer dan een jaar geleden

Heel vriendelijk, stipt & hygiënisch!

Tansu - meer dan een jaar geleden

Zeer vriendelijk en professioneel

Clo - meer dan een jaar geleden

Wederom super goed geholpen door Sibel, mijn nagels zijn weer prachtig en helemaal klaar voor de vakantie! 🤍

Alyssa - bijna 2 jaar geleden