5.0
gebaseerd op 176 reviews

never had such perfect nails!

Astrid - ongeveer een jaar geleden

I'll be back. Really friendly and fast. teh job had also a good result.

Kênya - ongeveer een jaar geleden

Heel tevreden met mijn ervaring! Een warm welkom met een heel verzorgde uitvoering voor mijn nagels, echt een parel

Romy - ongeveer een jaar geleden

Heel tevreden!

Charlotte - ongeveer een jaar geleden

Het is een super mooie salon en Nesli was heel aardig.

Myrthe - ongeveer een jaar geleden

Professioneel & goed advies. Wenkbrauwen met een perfect resultaat!

Ineke - ongeveer een jaar geleden

It was my first time visiting The Ciless salon, and I was really happy with the quality of the pedicure. Everything was done with great precision and care!

Katrina - ongeveer een jaar geleden

BIAB echt perfect aangebracht

Tirza - ongeveer een jaar geleden

Super tevreden met de behandeling. Nesli is ook heel vriendelijk en zorgzaam. Echt een aanrader!

Rafaela - ongeveer een jaar geleden

Super vriendelijke ontvangst, perfecte service voor een correcte prijs.

CHANTAL - ongeveer een jaar geleden