never had such perfect nails!
Astrid
-
ongeveer een jaar geleden
I'll be back. Really friendly and fast. teh job had also a good result.
Kênya
-
ongeveer een jaar geleden
Heel tevreden met mijn ervaring! Een warm welkom met een heel verzorgde uitvoering voor mijn nagels, echt een parel
Romy
-
ongeveer een jaar geleden
Heel tevreden!
Charlotte
-
ongeveer een jaar geleden
Het is een super mooie salon en Nesli was heel aardig.
Myrthe
-
ongeveer een jaar geleden
Professioneel & goed advies. Wenkbrauwen met een perfect resultaat!
Ineke
-
ongeveer een jaar geleden
It was my first time visiting The Ciless salon, and I was really happy with the quality of the pedicure. Everything was done with great precision and care!
Katrina
-
ongeveer een jaar geleden
BIAB echt perfect aangebracht
Tirza
-
ongeveer een jaar geleden
Super tevreden met de behandeling. Nesli is ook heel vriendelijk en zorgzaam. Echt een aanrader!
Rafaela
-
ongeveer een jaar geleden
Super vriendelijke ontvangst, perfecte service voor een correcte prijs.
CHANTAL
-
ongeveer een jaar geleden