5.0
gebaseerd op 176 reviews

Perfect as usual! Quality very nice and the couleur is amazing!

Maria - ongeveer een maand geleden
Lizzy - ongeveer een maand geleden
Veronique - ongeveer een maand geleden

Super goed ervaren! Heel sympathiek vrouw en goed werk!

Maria - ongeveer 2 maanden geleden

Top service!
Super tevreden met de kwaliteit!

Maria - ongeveer 2 maanden geleden

Fantastic

Maria - ongeveer 2 maanden geleden

She’s so nice n sweet love her!

Kinga - ongeveer 2 maanden geleden

Heel ontspannen sfeer.Nesli is authentiek, zorgzaam en deskundig.

Nathalie - ongeveer 2 maanden geleden

She was so professional and nice! My nails look amazing! 10/10 will recommend her to everyone. :)

Athena - 2 maanden geleden

I adore my nails! Nesi pays such attention to detail and her work is beautiful. I love the salon too its so cozy and pretty.

Emily - 2 maanden geleden