Perfect as usual! Quality very nice and the couleur is amazing!
Maria
-
ongeveer een maand geleden
Lizzy
-
ongeveer een maand geleden
Veronique
-
ongeveer een maand geleden
Super goed ervaren! Heel sympathiek vrouw en goed werk!
Maria
-
ongeveer 2 maanden geleden
Top service!
Super tevreden met de kwaliteit!
Maria
-
ongeveer 2 maanden geleden
Fantastic
Maria
-
ongeveer 2 maanden geleden
She’s so nice n sweet love her!
Kinga
-
ongeveer 2 maanden geleden
Heel ontspannen sfeer.Nesli is authentiek, zorgzaam en deskundig.
Nathalie
-
ongeveer 2 maanden geleden
She was so professional and nice! My nails look amazing! 10/10 will recommend her to everyone. :)
Athena
-
2 maanden geleden
I adore my nails! Nesi pays such attention to detail and her work is beautiful. I love the salon too its so cozy and pretty.
Emily
-
2 maanden geleden