5.0
gebaseerd op 176 reviews

Ik heb voor de eerste keer wimperextensions laten zetten en ik vond het allemaal wel super spannend!! Nisa was heel geduldig en grondig met haar werk en ben super tevreden met het resultaat!! Ze is ook echt super lief!!

Selin - 6 maanden geleden

Perfect!

Hélène - 6 maanden geleden

Geweldige dame! Geweldig werk, heel erg tevreden klantje!

Chantal - 7 maanden geleden
Karma - 7 maanden geleden
Lusil - 7 maanden geleden
Ine - 7 maanden geleden

Een superlieve en professionele dame! Vanaf het moment dat ik binnenkwam, voelde ik me meteen op mijn gemak. Ze nam alle tijd om alles rustig uit te leggen en gaf ontzettend veel waardevol advies. Ik kwam voor mijn wenkbrauwen, het resultaat was top!

Oumaima - 7 maanden geleden

Sinds mijn eerste keer bij The Ciless kom ik altijd terug, ze is de best manicure in Antwerpen!

Carolina - 8 maanden geleden

Super fijne ervaring, relax & professioneel!

Laura - 8 maanden geleden

I had a great experience! The work was done beautifully, and the BIAB lasts really well on my nails. I just wish there were a bit more variety of colours to choose from.

Gisele - 8 maanden geleden