Prachtige resultaat van mijn biab-nagels, super lieve dame. Ik zou het iedereen aanraden!
Martina
-
2 maanden geleden
Zeer fijne ontvangst, vriendelijk, mooie nieuwe zaak. Deskundige uitleg en behandeling. Een aan winst voor de buurt!
Inge
-
2 maanden geleden
Super treatments
Nagels top en zorgvuldig gedaan ben heel blij
Nathalie
-
3 maanden geleden
Lief getalenteerd new customer
Nathalie
-
3 maanden geleden
Vriendelijke ontvangst, goed advies en zorgzame aanpak. Tevreden van het resultaat!
Tine
-
3 maanden geleden
Very good work and very nice lady! Thank you
Maria
-
3 maanden geleden
She went out of her way to stay open an hour longer to fit me in as I was late for my previous appointment! 10/10
Mariana
-
3 maanden geleden
Top!
Chantal
-
4 maanden geleden
Karma
-
4 maanden geleden
Nesli was very friendly, attentive and professional. Nice chats and my nails look great! I would really reccomand!
Jasmine
-
5 maanden geleden