5.0
gebaseerd op 176 reviews

Prachtige resultaat van mijn biab-nagels, super lieve dame. Ik zou het iedereen aanraden!

Martina - 2 maanden geleden

Zeer fijne ontvangst, vriendelijk, mooie nieuwe zaak. Deskundige uitleg en behandeling. Een aan winst voor de buurt!

Inge - 2 maanden geleden

Super treatments

Nagels top en zorgvuldig gedaan ben heel blij

Nathalie - 3 maanden geleden

Lief getalenteerd new customer

Nathalie - 3 maanden geleden

Vriendelijke ontvangst, goed advies en zorgzame aanpak. Tevreden van het resultaat!

Tine - 3 maanden geleden

Very good work and very nice lady! Thank you

Maria - 3 maanden geleden

She went out of her way to stay open an hour longer to fit me in as I was late for my previous appointment! 10/10

Mariana - 3 maanden geleden

Top!

Chantal - 4 maanden geleden
Karma - 4 maanden geleden

Nesli was very friendly, attentive and professional. Nice chats and my nails look great! I would really reccomand!

Jasmine - 5 maanden geleden