This was a very pleasant experience. Clean space, really good, friendly, and experienced staff. I’ll definitely be back!
Sarah
-
8 maanden geleden
Zoë
-
8 maanden geleden
Chantal
-
8 maanden geleden
Verhaegen
-
8 maanden geleden
Lieve dame en leuke babbel en mooi resultaat ik kom zeker terug
Verhaegen
-
8 maanden geleden
10/10 on all levels. Looking forward to my next appointment.
Britney
-
9 maanden geleden
Wenkbrauwen perfect gedaan.
Valerie
-
9 maanden geleden
Beautiful salon , always on time very friendly and super professional ❤️
Esther
-
9 maanden geleden
Good service
Gisele
-
9 maanden geleden
Nesli neemt de tijd en BIAB is pure perfectie.
Tirza
-
9 maanden geleden