5.0
gebaseerd op 176 reviews

This was a very pleasant experience. Clean space, really good, friendly, and experienced staff. I’ll definitely be back!

Sarah - 8 maanden geleden
Zoë - 8 maanden geleden
Chantal - 8 maanden geleden
Verhaegen - 8 maanden geleden

Lieve dame en leuke babbel en mooi resultaat ik kom zeker terug

Verhaegen - 8 maanden geleden

10/10 on all levels. Looking forward to my next appointment.

Britney - 9 maanden geleden

Wenkbrauwen perfect gedaan.

Valerie - 9 maanden geleden

Beautiful salon , always on time very friendly and super professional ❤️

Esther - 9 maanden geleden

Good service

Gisele - 9 maanden geleden

Nesli neemt de tijd en BIAB is pure perfectie.

Tirza - 9 maanden geleden